среда, 18 июля 2012 г.

Усілякі приємності для натхнення :)

Хочу попросити у Вас дозволу створити пост, у якому цитуватиму усілякі приємності про моє мило і про мою улюблену справу. Бувають такі вечори, коли закрадаються сумніви, чи варта продовжувати, чи комусь це справді потрібно, а, може, краще жити, як всі....А не як Феюшка :)
А потім хтось з Вас напише кілька слів і в душі розпускається квітка бажання творити, бігти назустріч екпериментам, випробовувати нові інгредієнти і знаходити якомога більше часу на смачне пакування. Дякую Вам за те, що Ви є, за те, що Ви такі світлі і за те, що завдяки Вам я почуваюсь потрібною.



Чому я обожнюю купувати мило у Anna Paraschak ?
Бо воно зроблене з любов"ю. Відкриваєш бандерольку, а там - отаке чудо:))))
А тепер уявіть, як я виймала їх із коробочки по черзі: мишеня, вгорнуте у м"які серветки, далі коробка видихає на тебе пахощі, потім обережно дістаєш духмяний брусочок із лавандо...ю - у лавандовому папері, "Несподіванку" - у мішковині з мереживами, "Морське" - у крафтовому мішечку з морського кольору візиткою магазину "Світлея", і щось дуже загадкове у просто-мішечку, з написом від руки (sic!!!): Гліценринове, ментолове для ніжок на літо!:))

Сидиш над цим усім - і розумієш: десь у далекому, старому Місті тобі вичаклували трохи Любові, обережно нарізали, вгорнули у Диво, склали в звичайну поштову коробку, і...


Olga Zelenyuk

Доброго дня! Вчора забрала мило, у повному-повнісінькому захваті! Запахи, текстура, пакування просто чарівні і мене підкорили. Дякую за чудові враження.
Ви б бачили, з яким захватом я розпаковувала коробочку, смакувала запах кожного мила, розглядала пакування кожного шматочка... і тепер двічі на день насолоджуюся милом. Дуже чекатиму на новинки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий